شرکت سیل صنعت رگا​

شرکت  سیل صنعت رگا در سال 1381 بعنوان اولین و تخصصی ترین شرکت در زمینه تولید کامپوندهای آببندی و روانکاری شیرآلات مورد استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تاسیس گردید.  

در حال حاضر این شرکت ،  تامین کننده اصلی شرکت ملی گاز ایران و شرکتهای زیر مجموعه آن ، شرکت های تولید کننده شیرآلات صنعتی ، شرکت های حفاری چاه ها ، پالایشگاه های گاز ، پتروشیمی ها و پیمانکاران اجرای خطوط لوله در زمینه کامپوندهای  آببندی و روانکاری شیرآلات ،  تمیز کننده شیر آلات گریس های سرچاهی ،  دوپ های حفاری ، چسب رزوه ، گریس پمپ های HP ، انواع اتصالات تخصصی شیرآلات ( Grease Fittings & Adapters)  ، گریس و روغن های صنعتی ، روغن های خاص هیدرولیک و کمک فنر  می باشد.

این شرکت با کادر تخصصی و آموزش دیده خود در زمینه نگهداری و تعمیرات شیرآلات به صورت Online ( بدون نیاز به باز کردن شیرآلات از روی خط لوله ) به کمک  متخصصان و پیمانکاران شرکت ها رفته و خدمات زیادی در این زمینه ارائه می نماید.

 از سال 1382 تا کنون هر ساله با شرکت در نمایشگاه های بین المللی نفت ، گاز  و پتروشیمی ارتباط خود را با مشتریان استحکام داده و نیاز های خاص آنها را با مذاکرات رودررو برآورده و پیگیری می نماید.

این شرکت از سال 1385 عضو انجمن بزرگ سازندگان تجهیزات صنعت نفت کشور میباشد و همچنین در سامانه ep و فهرست لیست بلند وزارت نفت AVL بعنوان اصلی ترین تولید کننده کامپوندهای آببندی و روانکاری شیرآلات معرفی گردیده است.

این شرکت از سال 1394 تا کنون موفق به اخذ گواهینامه های  سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 ،گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه ISO/IEC17025 ، گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی ، سلامت و محیط زیست HSE-MS گردیده است و  جهت ارتقاء کیفیت محصولات این شرکت Base کامپوندهای آببندی و روانکاری را از پایه گیاهی به سنتتیک تغییر داده است که این امر منجر  به صرفه جویی در مصرف و  طول عمر بیشتر گریس شده است . 

این شرکت از سال 1398 تاکنون موفق به اخذ گواهینامه دانش بنیان در زمینه تولید گریس های سرچاهی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران بعنوان شرکت نوآور گردید. 

همچنین این شرکت با همکاری و نظارت پژوهشگاه صنعت نفت از سال 1400 تا کنون موفق به تولید گریس های سرچاهی با خواص منحصر به فرد گردیده است.

لازم بذکر است تمامی کامپوندهای روانکاری و آببندی این شرکت مطابق با آخرین ویرایش استاندارد IGS-M-CH-037-01 شرکت ملی گاز ایران تولید و ارائه می گردد.