550-RAGA Anti-Seize HSC

55-RAGA Anti-Seize HSC روان کننده ای حاوی پودر فلزی و ادتیو های جامد مناسب است که جهت کاهش اصطکاک و جوش خوردگی بین اتصالات فلزی در درجه حرارت های بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

550- RAGA Anti - Seize HSC

550 RAGA Anti-Seize HSC روان کننده ای حاوی پودر فلزی و ادتیوهای جامد مناسب است که جهت کاهش اصطکاک و جوش خوردگی بین اتصالات فلزی در درجه حرارت های بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این روانکار دارای خاصیت رسانایی الکتریکی بوده و در برابر خوردگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. این محصول عاری از سرب و نیکل می باشد.

کاربرد :

550 RAGA Anti – Seize HSC جهت استفاده در اتصالات فلز به فلز که تحت دمای بالا، سرعت پایین و فشار زیاد قرار دارند، عوامل خورنده محیطی آنها را تهدید می کند و همچنین نیازمند ضریب اصطکاک کم و ثابت می باشند، مناسب می باشد این محصول دارای عملکردی موفق برای پیچ و مهره های توربین های گازی و توربین های بخار،  پیچ و مهره های توربو،  شارژرهای موتورهای دیزلی و اتصالات فلنجی در صنایع شیمیایی و پتروشیمی می باشد.

طریقه استفاده:

ناحیه تماس و سطح قطعه را تمیز کرده، سپس بوسیله یک قلم مو قطعه مورد نظر را به این روانکار آغشته کنید. این محصول را جهت استفاده با دیگر گریس های روانکاری مخلوط ننمایید.

شرایط انبار و نگهداری:

این محصول با بسته بندی مناسب در دمای ۲۰C  در انبار نگهداری شود.

 این محصول به مدت ۳ سال دارای گارانتی می باشد.

Specification: