RAGA Al-Complex Base Grease

این گریس ها دارای بافت نرمی هستند و ضمن دارا بودن خاصیت باز دارندگی از خوردگی، عملکرد مناسب در دمای بالا و مقاومت بالا در برابر آب و اکسید شدن ، از پایداری برشی و ارتعاشی بسیار بالایی نیز بر خوردارند که آنها را برای کاربرد در یاتاقان ها و چرخ های باز آسیاب ها،  درام ها و کوره های دوار ایده آل می سازد.

RAGA Al-Complex Base Grease

معرفی:

 گریس های راگا کمپلکس ترکیب کاملی از مشخصات مطلوب با کارایی در دمای بالا و پایداری مکانیکی عالی در محیط مرطوب را همزمان دارا هستند . گروهی از ترکیبات پایه صابون آلومینیوم که دارای کمپلکس آلومینیوم هستند به عنوان گریس چند منظوره راگا آلومینیوم در صنعت کارایی بسیار وسیعی دارند.

این گریس ها دارای بافت نرمی هستند و ضمن دارا بودن خاصیت باز دارندگی از خوردگی، عملکرد مناسب در دمای بالا و مقاومت بالا در برابر آب و اکسید شدن، از پایداری برشی و ارتعاشی بسیار بالایی نیز برخوردارند که آن ها را برای کاربرد در یاتاقان ها و چرخ های باز آسیاب ها ، درام ها و کوره های دوار ایده آل می سازد.

کاربرد :

قابل استفاده در کلیه انواع یاتاقان ها در محیط های مرطوب با بارهای زیاد چرخ دنده های باز ابزار ، حفاری زنجیرها کشویی ها و سایر قطعات متحرک در محدوده دمایی حداقل 10C- تا حداکثر 140C+ و همچنین جاهایی که به روانکاری با ماندگاری بسیار زیاد نیاز است از این ماده استفاده می شود.

نحوه استفاده :

قابلیت پمپاژ در انواع سیستم های روانکاری مرکزی و یا گریس پمپ های دستی

بسته بندی  ظروف 1 و 5 و 18 و 180 کیلو گرمی

محصول 2500 RAGA Al – Complex گریسی بر پایه آلومینیوم کمپلکس با روغن پایه دارای ویسکوزیته  2500cst در دمای 40 درجه سانتی گراد همراه با افزودنی گرافیت است که بسیار ویسکوز و خاصیت چسبندگی بالا و قابلیت بالا در تحمل بار را دارا می باشد .

محصول RAGA Al – Complex Extreme گریسی بر پایه آلومینیوم کمپلکس با روغن پایه سنتتیک میباشد که دارای عملکرد مناسب در دمای بالا، مقاومت بالا در برابر آب و اکسید شدن و تحمل فشار زیاد میباشد که جهت استفاده در قطعات به کار رفته در جرثقیل ها ، ابزارهای ، حفاری چرخ دنده های باز زنجیرها و سایر قطعات متحرک در محدوده دمایی حداقل 40C- تا حداکثر 180C+ کاربرد دارد.