RAGA Li-Base Grease

این گریس ها دارای الیاف بسیار کوتاه و بافت نرمی هستند و ضمن دارا بودن خاصیت باز دارندگی از خوردگی خوب ، پایداری در برابر شستشو با آب مقاومت در برابر اکسید شدن ، از پایداری برشی و ارتعاشی مناسبی نیز بر خوردارند .

RAGA Li-Base Grease

معرفی:

گریس های راگا لیتیم ترکیب کاملی از مشخصات مطلوب با کارایی در دمای بالا و پایداری مکانیکی عالی در محیط مرطوب را همزمان دارا هستند. گروهی از ترکیبات پایه صابون لیتیم که دارای هیدروکسی استئارات لیتیم هستند به عنوان گریس های چند منظوره راگا لیتیم، در صنعت و در خودروها ، کارایی بسیار وسیعی دارند.

این گریس ها دارای الیاف بسیار کوتاه و بافت نرمی هستند و ضمن دارا بودن خاصیت باز دارندگی از خوردگی خوب ، پایداری در برابر شستشو با آب مقاومت در برابر اکسید شدن ، از پایداری برشی و ارتعاشی مناسبی نیز 

برخوردارند.

کاربرد :

قابل استفاده در کلیه انواع یاتاقان ها در محیط های مرطوب و با دوره های بالا و بارهای متوسط ( در صورت نیاز در یاتاقانها یی با بار زیاد از محصول RAGA Li – Base – EP استفاده شود  )

زنجیرها، کشویی ها و سایر قطعات متحرک در محدوده دمای حداقل 30C- تا حداکثر 130C+

نحوه استفاده :

با قابلیت پمپاژهای در انواع سیستم های روانکاری مرکزی و یا گریس پمپ های دستی در صورت نیاز در انواع درجه های NLGI قابل تولید می باشد.

بسته بندی :

ظروف 1و 4.5 و18 و180کیلو گرمی