RAGA Li - COMPLEX Base Grease

این گریس ها دارای الیاف بسیار کوتاه و بافت نرمی هستند و ضمن دارا بودن خاصیت باز دارندگی از خوردگی ، پایداری در برابر شستشو با آب و مقاومت بالا در برابر اکسید شدن ، از پایداری برشی و ارتعاشی بسیار بالایی نیز بر خوردارند.

RAGA Li - COMPLEX Base Grease

 گریس های راگا کمپلکس ترکیب کاملی از مشخصات مطلوب با کارایی در دمای بالا و پایداری مکانیکی عالی در محیط مرطوب را همزمان دارا هستند . گروهی از ترکیبات پایه صابون لیتیم که دارای کمپلکس لیتیم هستند به عنوان گریس های چند منظوره راگا لیتیم در صنعت و در خودروها کارایی بسیار وسیعی دارند.

این گریس ها دارای الیاف بسیار کوتاه و بافت نرمی هستند و ضمن دارا بودن خاصیت باز دارندگی از خوردگی ، پایداری در برابر شستشو با آب و مقاومت بالا در برابر اکسید شدن ، از پایداری برشی و ارتعاشی بسیار بالایی نیز 

بر خوردارند. 

کاربرد :

قابل استفاده در کلیه انواع یاتاقان ها در محیط های مرطوب با دورهای بالا و بارهای زیاد، زنجیرها، کشویی ها و سایر قطعات متحرک در محدوده دمایی حداقل ۲۰ – تا حداکثر ۱۶۰+ و همچنین جاهایی که به روانکاری با ماندگاری بسیار زیاد نیاز است ، از این ماده استفاده می شود.

نحوه استفاده :

قابلیت پمپاژ در انواع سیستم های روانکاری مرکزی و یا گریس پمپ های دستی

بسته بندی :

ظروف 1 و 5 و 18 و 180 کیلو گرمی

  • محصول RAGA LCG2 دارای ماده افزودنی گرافیت بوده که حضور این ماده افزودنی در این گریس باعث قابلیت تشکیل فیلم خشک روانکار در فشارهای بالا و توانایی تحمل بارهای زیاد در دورهای پایین می شود.
  • محصول RAGA LCS2 دارای ماده افزودنی سولفور مولیبدن بوده که دارای مقاومت بالا و کارکرد مناسب در برابر فشارهای بالا و نیروهای ضربه ای ناگهانی می باشد.
  • محصول 34 – RAGA LCEP2 گریس چند منظوره بر پایه لیتیم کمپلکس با روغن پایه دارای ویسکوزیته  340cst در دمای 40 درجه سانتی گراد همراه با افزودنی EP می باشد.
  • محصول 220 – RAGA LCEP2 گریس چند منظوره بر پایه لیتیم کمپلکس با روغن پایه دارای ویسکوزیته  220cst در دمای 40 درجه سانتی گراد همراه با افزودنی EP می باشد.